duminică, 30 octombrie 2011

Prolog

09:30AM: M-am trezit din somn speriat ca am ajuns in India si ca nu aveam manualul pentru profesor gata. O data cu primele semne de lumina, am respirat usurat, constatand ca inca sunt in patul de acasa. Am repetat usor in gand, mai sunt opt zile, mai e timp. N-am stat pe ganduri, m-a ridicat rapid si constiincios am deschis calculatorul. Asa e, mai sunt opt zile si inca multe lucruri mai sunt de facut. Nimic nu poate explica amestecatura de emotie si panica ce simti, iar apoi simti cum iti apare un zambet in coltul gurii. As vrea sa iti povestect atatea lucruri, ce ma fac entuziasmat, sa povestesc despre zecile de persoane care participa, despre faptul ca am reusit sa gasim o scoala si faptul ca acolo Zsofi, Prabhanjana, Googie - ma asteapta nerabdatori sa incepem. As vrea sa iti povestesc si despre ei, despre cine sunt, despre dragostea Zsofiei pentru India, despre ajutorul primit din partea lui Prabhanjana si despre suportul oferit de Googie si Vinay. Poate nu am sa o fac acum ci am sa o las pentru restul acestui blog/jurnal. Am sa iti scriu sa iti povestesc tot, emotiile traite, zambetele primite. Am strans pana azi 1220 de euro, mai lipseste restul pana la 2000 - dar sunt sigur ca mai sunt destui care vor participa, multi care cred ca si mine ca DOAR IMPREUNA PUTEM SCHIMBA.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu